به خط مشی رازداری Dream-Theme خوش آمدید
- سلام ، ما Dream-Theme هستیم. به سیاست حفظ حریم خصوصی ما خوش آمدید این خط مشی مشخص می کند که اگر شما خریدار ، کاربر یا بازدید کننده سایت های ما هستید ، اطلاعات شخصی شما را چگونه مدیریت می کنیم. این نرم افزار در مورد Dream-theme.com ، the7.io و زیر دامنه های آنها (“سایت ها”) اعمال می شود.
- وقتی می گوییم “ما” ، “ما” یا “تم-رویا” به این دلیل است که ما هستیم و سایت ها را صاحب و اداره می کنیم.
- اگر بگوییم “سیاست” ، ما در مورد این سیاست حفظ حریم خصوصی صحبت می کنیم. اگر بگوییم “شرایط خدمات” ، ما در مورد شرایط استفاده از سایت ها و خدمات خود صحبت می کنیم. شرایط ممکن است براساس سایتها متفاوت باشد و هر سایتی آنها را به طور جداگانه در دسترس قرار داده و به طور جداگانه به دنبال این سیاست برای رضایت آنها است.
- ما اطلاعات شخصی خاصی درباره بازدیدکنندگان ، کاربران و خریداران در سایت های خود جمع آوری می کنیم.
- متداول ترین نوع اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم شامل مواردی از قبیل: نام کاربری ، نام اعضا ، کدهای خرید ، آدرس وب سایت ، آدرس ایمیل ، آدرس IP ، سایر اطلاعات تماس ، س supportالات پشتیبانی (و محتوایی که ما را برای مدیریت آنها به ما راهنمایی می کنید) ، پاسخ های نظرسنجی و داده های تجزیه و تحلیل وب. ما همچنین اطلاعات شخصی را از برنامه های شغلی (مانند CV ، فرم درخواست ، نامه جلدی و یادداشت های مصاحبه) جمع آوری خواهیم کرد.
- ما اطلاعات شخصی را مستقیماً هنگامی که به ما ارائه می دهید ، به طور خودکار هنگام جستجوی سایتها یا از طریق افراد دیگر هنگام استفاده از خدمات مرتبط با سایتها ، جمع آوری می کنیم.
- ما همچنین هنگام ثبت نام کاربر و ارسال درخواست پشتیبانی (یا پیش خرید) ، اشتراک در خبرنامه ، لیست ایمیل ، ارسال بازخورد ، پر کردن نظرسنجی یا ارسال اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنیم. با ما ارتباط برقرار کنید.
- ما از اطلاعات شخصی شما استفاده خواهیم کرد:
- برای تحقق یک قرارداد یا گام های مرتبط با قرارداد: به ویژه در پردازش درخواست (های) پشتیبانی و سوال (های) قبل از خرید شما.
- در مواردی که این برای اهداف منافع مشروع ما یا اشخاص ثالث لازم باشد. این علایق عبارتند از:
- فعالیت سایتها ؛
- ارائه خدمات توصیف شده در سایتها به شما ؛
- هنگام ورود به هر یک از سایتهای ما هویت خود را تأیید کنید ؛
- پاسخگویی به بلیط های پشتیبانی ، و کمک به تسهیل حل و فصل اختلافات ؛
- شما را با اخبار عملیاتی و اطلاعات مربوط به سایتها و خدمات ما به روز کنید. تا در مورد تغییر در سایتهای ما ، ایجاد اختلال در وب سایت یا به روزرسانی های امنیتی به شما اطلاع دهیم ؛
- انجام تجزیه و تحلیل فنی برای تعیین چگونگی بهبود سایتها و خدماتی که ما ارائه می دهیم ؛
- نظارت بر فعالیت در سایتها ، به عنوان مثال برای شناسایی فعالیت های احتمالی کلاهبرداری و اطمینان از انطباق با شرایط خدمات مربوط به سایتها ؛
- مدیریت ارتباط ما با شما ، به عنوان مثال با پاسخ دادن به نظرات یا سالاتی که در سایتها برای ما ارسال شده است یا درخواست بازخورد شما یا اینکه می خواهید در یک نظرسنجی شرکت کنید ؛
- مدیریت امور حقوقی و عملیاتی ما (از جمله ، مدیریت خطرات مربوط به محتوا و موارد کلاهبرداری) ؛
- آموزش کارکنان در مورد چگونگی بهترین خدمات به جامعه کاربران خود ؛
- بهبود محصولات و خدمات ما ؛
- ارائه توابع و فعالیتهای عمومی اداری و عملکردی
- در حال پردازش درخواست شغل خود.
- جایی که به ما رضایت می دهید:
- ارائه اطلاعات بازاریابی در مورد محصولات و خدمات به شما که فکر می کنیم ممکن است شما را مورد توجه قرار دهد. و
- سفارشی کردن خدمات و وب سایت های ما ، مانند تبلیغات – درصورتی که این شامل استفاده از کوکی ها یا فن آوری های مشابه باشد – به منظور ارائه تجربه شخصی تر.
- برای اهدافی که طبق قانون لازم است.
- به منظور پاسخ به درخواست های دولت ، دادگاه یا مقامات اجرای قانون که تحقیق می کنند.
- ما اطلاعات شخصی را برای گیرندگان زیر اعلام خواهیم کرد:
- نویسندگان هر مورد یا خدماتی که در دسترس شما قرار گرفته است ، بنابراین می توانند پشتیبانی و رفع اشکال را که ممکن است در هر یک از کشورها واقع شده باشند تسهیل کنند.
- پیمانکاران فرعی و ارائه دهندگان خدمات که در ارتباط با روشهای استفاده از اطلاعات شخصی (همانطور که در بالا ذکر شده است) به ما کمک می کنند ، به ویژه: ارائه دهندگان میزبانی وب که در کانادا ، آلمان ، هند ، هلند ، سنگاپور ، انگلستان ، ایالات متحده واقع شده اند. خدمات پشتیبانی فنی و مشتری که در هند ، لهستان ، انگلستان ، اوکر واقع شده است